Daaf & Rich revisit USA!

Ff tussendoor

Lache om weer alle reacties te lezen mensen! Ik check elke avond voor ik nieuwe verhalen ga typen of er niewe reacties zijn! Ik weet nog van 2008 dat mensen de verhalencheckte voordat ze met hun werkdag begonnen, en dat motiveerd mij om elke avond een verhaal te typen(ondanks dichtvalllende oogjes)

Sowieso gaaf, de dagverhalen worden gemiddeld zon 25 keer gelezen. :D
@ Kev, ik zou hier heel graag blijven zitten als correspondent! Moet ik nog wel een paar creditcards afsluiten alleen.

Het klopt overigens wat mijn pa zei, er is iets niet helemaal goed gegaan met Reismee. Ik had een heleboel fotos geupload, die staan er niet op. Ook wilde ik gisteravond (ochtend voor jullie) een nieuwe verhaal erop zetten maar toen was de site offline. Ga het zo nog es proberen.

Reacties

Reacties

nel van ofwegen

ik lees je verhalen ook iedere ochtend, en richard zijn vader doet dat ook.
je schrijft leuke verhalen, je ziet het dan voor je.

Edwin

ik vroeg om je te blijven als correspondent! :( :P
Van Kef kan ik het me niet voorstellen... hij heeft mij al een aantal maal huilend opgebeld omdat hij zich alleen voelt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!